.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران خواستار تسریع روند ساخت آزادراه تهران-شمال شدند
نمایندگان مازندران خواستار تسریع روند ساخت آزادراه تهران-شمال شدند



نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه‌اي به معاون اول رئيس جمهور از وي خواستند تا با هدف بررسي موانع و مشكلات از طرح ملي آزاد راه تهران - شمال بازديد كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاري فارس از چالوس، در بخشي از نامه ارسالي نمايندگان مردم مازندران به معاون اول رئيس جمهور آمده است: روند عمليات اين طرح زيربنايي و مهم بسيار كند پيش مي‌رود به گونه‌اي كه از آغاز عمليات كلنگ‌زني اين طرح از سال 75 تاكنون ميزان پيشرفت فيزيكي طرح حدود 15 درصد بوده است.
نمايندگان مجلس محور پرتردد كرج ـ‌ چالوس را يكي از محورهاي حادثه خيز كشور عنوان كردند و اضافه كردند: در اين محور به ويژه در فصول گردشگري در برخي از ايام سال مسافران حدود 10 تا 12 ساعت در پشت ترافيك معطل مي‌شوند.
نمايندگان مردم مازندران مجلس شوراي اسلامي در ادامه اين نامه يادآور شدند: با توجه به پيگيري‌هاي استاندار مازندران، ‌بازديد كارشناسي رئيس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از اين طرح و تاكيد مجدانه رئيس جمهور مبني تسريع اين طرح ملي، عمليات آزاد راه تهران ـ شمال بايد هرچه زودتر به اتمام برسد.
انوشيروان محسني نماينده مردم شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي با در اختيار قرار دادن نسخه‌اي از اين نامه به خبرگزاري فارس در غرب مازندران گفت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته، قرار است معاون اول رئيس جمهوري در ماه آينده از اين طرح ملي بازديد كند و و راهكارهاي لازم براي سرعت بخشيدن اين طرح اتخاذ كند.
وي اظهار اميدواري كرد كه بتوان مقدار اعتبار برآورده شده براي اتمام اين طرح به مبلغ 20 هزار ميليارد ريال از منابع دولتي و بنياد مستضعفان تامين شود تا هرچه زودتر اين طرح به اتمام برسد.
آزادراه تهران - شمال به چهار منطقه شامل منطقه يك كن تا دوآب، منطقه دو دوآب تا پل زنگوله، منطقه سه پل زنگوله تا پل زغال و منطقه چهار از پل زغال تا چالوس تقسيم شده است.
پروژه آزاد راه تهران - شمال به طول ‎ 121كيلومتر مسير فعلي را ‎ 60تا ‎ 70كيلومتر نزديك مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.